Egy nagyszerű lehetőség, ha kismamák a célcsoportod - bemutatkozik az első számú magyar várandós-applikáció, a PregHello
Aki volt már kismama – vagy éppen gyermeket vár – az tudja, mennyi izgalommal és főleg kérdéssel jár a gyermekvárás. Hiszen csupa olyan dolgot szeretnénk megtudni, amivel eddig nem foglalkoztunk, kezdve onnantól, hogy mit ehetünk kismamaként, vagy mi kerüljön a táskába, amikor a kórházba indulunk. A PregHello várandós mobil applikáció erre nyújt megoldást: használatával rendszerezetten és egy helyről juthatunk hozzá a szükséges információkhoz. Az alkalmazás azonban nem csak a kismamáknak nagy segítség. Ugyanis remek üzleti, még pontosabban marketing lehetőséget jelent azoknak a vállalkozóknak, akik babás-mamás termékeket forgalmaznak, vagy valamilyen ehhez kötődő szolgáltatást nyújtanak, és szeretnék elérni a kismamákat. Erről (is) beszélgettünk egy kávé mellett Németh Nórával, az applikáció ötletgazdájával és megvalósítójával.
Nóri, mielőtt belevágott saját vállalkozásába, multiknál dolgozott, marketing területen, vezetőként is. Munkája révén bejárta Európát, majd egy magyarországi startupnál kezdett dolgozni; megtalálta a szerelem, amit hamarosan gyermekáldás követett. A kis jövevény érkezésére Nóriék szerettek volna minél alaposabban felkészülni, de azt vették észre, hogy bár rengeteg információt meg lehet találni, ezeket ezer helyről kell összehalászni, melyek olykor egymásnak is ellentmondanak. Ekkor merült fel, hogy szükség lenne egy olyan kisokos jellegű platformra, ahol egy helyen és nem utolsósorban hiteles információkhoz juthatnak a leendő szülők. Ezzel nem csak rengeteg időt, de a félreinformálódást is megspórolhatják maguknak. Így jött a mobiltelefonos applikáció ötlete, a PregHello.
Babás-mamás vállalkozóknak kihagyhatatlan lehetőség
A PregHello 2020 áprilisában vált elérhetővé a nagyközönség előtt, és rögtön nagy sikert aratott: két hét alatt több, mint 3 ezren töltötték le, ez a szám pedig azóta folyamatosan növekszik. A cikk keletkezésekor már több, mint 20 000 kismama használja az alkalmazást, ami, gondoljunk csak bele, azt jelenti, hogy minimum 20 000 magyar kismama vált elérhetővé ezzel az eszközzel. Számoljunk tovább: ők havonta 90 000-szer (!) lépnek be az appba és olvasgatnak, nézelődnek az alkalmazáson belül. Minimum heti egyszer minden aktív felhasználó belép a PregHellóba.
Az applikáció célja, hogy a kismamák hiteles forrásból szerezzenek információt a várandósság során felmerülő kérdésekre. Több funkciója is van: az egyik segítségével például hétről hétre követhetjük kisbabánk fejlődésének fázisait, aktuális méretét. Találunk benne egy Tudástár funkciót, ahol minden szükséges információ megtalálható, a magyarországi várandósgondozástól az étkezésen át az állami ügyintézésig. A Teendők funkció pedig kipipálható listákat tartalmaz arról, hogy miket érdemes beszerezni, elintézni a várandósság során. Az applikáció azért egyedülálló, mert kifejezetten magyarországi vonatkozású tartalmakat nyújt a kismamáknak, melyeket hozzáértő szakemberek lektoráltak, így a felhasználóknak nem kell azon aggódniuk, hogy vajon az adott információnak mennyi a valóságtartalma.

Aki idáig eljutott az olvasásban, az már biztosan levonta a következtetést: ennél célzottabban nehezen lehetne elérni a magyar kismamákat. Azoknak a vállalkozóknak, akik babás-mamás termékeket, vagy ehhez kötődő szolgáltatásokat nyújtanak, valósággal aranybánya lehet ezen a felületen megjelenni.
Miért érdemes a PregHello partnerei közé bekerülni?
Aki dolgozott már fizetett hirdetésekkel, az tudja, hogy ezek az eszközök érdeklődési kör alapján próbálják „belőni” a célközönséget: például, hogy az elérni kívánt felhasználó milyen honlapokat nézeget, kit/mit követ be Facebookon, milyen kulcsszóra keresett rá az elmúlt napokban stb. Ha megértjük, hogy működnek ezek az eszközök, és némi tapasztalatra is szert tettünk már, akkor igen jó konverziós arányt érhetünk el, és a feladott hirdetés a többszörösét is visszatérítheti az összegnek, amit ráköltöttünk. Ez viszont sokszor időbe és néha nem kevés pénzbe kerül, főleg, ha szakember nélkül, autodidakta módon szeretnénk kitanulni a fizetett hirdetések csínját-bínját.
A PregHello azért is kínál nagyon jó megjelenési felületet a babás-mamás vállalkozóknak, mert fizetett hirdetésekkel sem lehet ekkora pontossággal megcélozni egy adott piaci szegmenst, jelen esetben a kismamákat. Egy terhességi applikációt szinte 100%-os bizonyossággal csak leendő anyukák töltenek le – azaz pontosan azok, akiket a babás-mamás vállalkozók szeretnének elérni.
Ha kíváncsi lettél, nézd meg a PregHello bemutatkozó videóját.
Az applikáció letölthető az App Store-ból és a Google Play Store-ból is ide kattintva.
Ha szeretnél PregHello partner lenni, írj a preghello@gmail.com emailcímre, és Nóriék küldenek Neked egyedi kedvezményes árajánlatot