Anyaság és vállalkozás – az ezerszer lerágott, de mégis örökzöld téma
Új weboldalt szeretnél vállalkozásodnak? Először is, mindenképp olvasd el ezt a bejegyzést!
Üdvözöllek blogomon! Írásaimmal igyekszem eligazítani olvasóimat az online marketing világában, legyen szó szövegírásról, keresőoptimalizálásról, céges weboldalról és Facebook-oldalról. Mindezeket az eszközöket, felületeket én is napi szinten használom, ismerem, így saját tapasztalataimat osztom meg. Olvasgass, ha kérdésed van, tedd fel kommentben vagy fordulj hozzám.
Jó olvasást!
Új weboldalt szeretnél vállalkozásodnak? Először is, mindenképp olvasd el ezt a bejegyzést!
Új weboldalt szeretnél vállalkozásodnak? Először is, mindenképp olvasd el ezt a bejegyzést!
Ma már nem az a kérdés, hogy használjuk-e az online marketing nyújtotta lehetőségeket, hanem hogy hogyan tesszük ezt. És mi a fontosabb? A minőség vagy a mennyiség? Írásomban ezt a kérdést járom körbe.
Egy kis referencia, ha szeretnéd tudni, milyen velem dolgozni.
Íme, az általam használt online marketing eszközök listája, amit minden vállalkozónak érdemes megismerni és alkalmazni.
Egy kis referencia, ha szeretnéd tudni, milyen velem dolgozni.
Lejáróban 3rd party cookie-k és vele együtt a Facebook Pixel ideje. De mi lesz helyette? Kattints, ha szeretnéd tudni.
Ma már nem az a kérdés, hogy használjuk-e az online marketing nyújtotta lehetőségeket, hanem hogy hogyan tesszük ezt. És mi a fontosabb? A minőség vagy a mennyiség? Írásomban ezt a kérdést járom körbe.
Ma már nem az a kérdés, hogy használjuk-e az online marketing nyújtotta lehetőségeket, hanem hogy hogyan tesszük ezt. És mi a fontosabb? A minőség vagy a mennyiség? Írásomban ezt a kérdést járom körbe.
Ma már nem az a kérdés, hogy használjuk-e az online marketing nyújtotta lehetőségeket, hanem hogy hogyan tesszük ezt. És mi a fontosabb? A minőség vagy a mennyiség? Írásomban ezt a kérdést járom körbe.
Minisorozatom második részében a céges Facebook-oldal értesítéseinől és a szerepkörök kezeléséről lesz szó.
Ha most hoztad létre céges Facebook-oldaladat, akkor bizonyára a beállításokat is elvégzed, vagy el fogod végezni rajta. Segítek, hogy minél könnyebb legyen!
Online marketing – már a csapból is ez folyik, néha úgy érezhetjük. Induló vállalkozóknak azonban nem árt tudni, hogyan kezdjünk bele.
Szelfit bizonyára mindannyian csináltunk már, akár poénból, akár komolyan. De az énmárka-építés fontos elemei is lehetnek, ha jól csináljuk.
A Google Cégem egy ingyenes és nagyon hasznos eszköz, ami segíti, hogy a vevőid még könnyebben megtaláljanak, te pedig megoszthasd velük a legfontosabb és legfrissebb információkat.
Bizonyára Te is használsz képeket a weboldaladon. Érdemes átgondolni a következő jótanácsokat ez esetben.
Ismerjétek meg Németh Nórát, aki a PregHello nevű, kifejezetten várandósoknak szóló alkalmazás ötletgazdája és megvalósítója. Nórival az applikációban rejlő üzleti lehetőségekről is beszéltünk.
Mai írásomban Simon Sinek golden circle elméletét hoztam magammal. Valószínűleg sokan ismerik, de kevesen alkalmazzák is marketing stratégiájuk megalkotása során.
Nőként vállalkozni sosem egyszerű. Gyakran mégis kiutat vagy könnyebbséget jelent, ha szeretnénk összeegyeztetni a rugalmasságot kívánó családi életet a karrierépítéssel. Ez a magyar nők számára is így van.
Sokszor, amikor egy sikeres emberrel készült interjút olvasunk, kiderül, hogy a jó ötlet és a szerencse mellett bizony ott van az elkötelezettség és a kitartás, mint sikerfaktorok. E két kulcstényező fontos szerepet játszik abban, hogy idővel sikeres legyen a blogod, Facebook-oldalad, de bármi, amit csinálsz.
8 lépésben megmutatom, mi kell ahhoz, hogy saját céges weboldaladdal büszkélkedhess.
A webanalitikai eszközök segítségével nyomon követhetjük weboldalunk “egészségét”, az átmenő forgalom minőségét, jellemzőit. Ezúttal a Search Console-t hoztam el nektek, ami nem csak egyszerűen használható, de ingyenes is.
Marketing stratégia készítését mindenkinek javasolni szokták, aki szeretne a vállalkozásával előrébb jutni. Most megmutatom pontról pontra, hogy készítsd el a sajátodat!
Bár az online marketing eszközök alkalmazása már-már triviálisnak tűnhet a 21. században egy vállalkozás számára, azért összeszedtem, milyen előnyökre tehetünk szert vele.
Nemrégiben hallottam valakitől, hogy minek regisztráljon Instagramra, oda úgyis csak bohócok meg tinik regisztrálnak. Az alábbi sikertörténettel ennek az ellenkezőjét szeretném illusztrálni.
Az értékesítési tölcsért nem árt ismerni mindenkinek, akinek vállalkozása van. Az előrejelzések szerint a lendkerék-modell legalábbis olyan jelentőségű lesz, mint az értékesítési tölcsér.
Céges Facebook-oldalt működtetni, folyamatosan frissíteni nem kis munka, és odafigyelést igényel. Ebben a cikkben néhány tippet adok, mire érdemes figyelni.
A generációs marketing nagy segítség lehet a marketing stratégiád tervezésénél, hiszen általa a célközönségedet is jobban megértheted.
Tartalomnaptár készítésével megkönnyítheted a marketing stratégiád megvalósítását. Nézzük, miről van szó pontosan!
Ismered a célközönségedet? Tudod, hogy mi a leghőbb vágyuk, mi motiválja őket, és mi az, amit szeretnének elkerülni? Ha leülsz, és átgondolod ezt a kérdést, rá fogsz jönni, mennyi mindent tudsz már a célközönségedről, csak nem voltál tudatában.
Manapság a csapból is a home office folyik. Tippek, útmutatások százai dőlnek ránk, hogy is kell szervezni az otthoni munkavégzést. Íme, 3+1 testreszabott szabály tőlem.
Újonnan induló sorozatomban egy-egy online marketing eszközt, alkalmazást mutatok be. Elsőként a Google Trends-t hoztam, a benne rejlő lehetőségeket a királyi család szemléletes példáján keresztül láthatjuk.